torsdag 14. mars 2013

Smakebiter

Jeg hadde som et lite mål ved nyttår å gjøre ferdig prosjekter før jeg startet et nytt, men dette er virkelig hardt å holde! Bare alt for mye inspirasjon der ute!:)
Sirdals koften har hatt en liten pause nå, men får vel starte på armene snart, kanskje noe å gjøre i påsken!:)
Ellers er jeg nesten ferdig med en kjole, her er en liten smakebit:)

Har to venninner (søstre), som har hver sin lille jente, så tenkte kanskje strikke kjoler til dem, kanskje for 17.mai?..Den ene på bildet over er omtrent ferdig (mangler bare noe montering), og jeg har begynt på en ny som har blå som hovedfarge, kommer bilder når de er ferdig:)







Et lite sideprosjekt ble en
preemie lue i norske farger, litt restegarn.
 Har tenkt å strikke en del av dsse,
veldig greie såprosjekter, så gi dem bort til høsten:)













Ellers kom jeg over jakken Sunnyside i går via bloggen knitted bliss, og ble bare forelsket! Alt for mye inspirasjon! Så i dag når jeg skulle sykle hjem fra forelesning ble det en liten omtur via Pickles. Tenkte teste deres nye garn Pure Wool. Har siklet over alle de fine fargene garnet kommer i, så skal teste strikke Sunnyside i dette garnet.


4 kommentarer:

  1. Har funnet ut at det er rett og slett umulig å ha bare ett prosjekt av gangen ;-) Fin kjole da - kan tenke meg jentene blir bra søte :-D

    Jeg skal også strikke flere prematurluer, og da skal jeg strikke lik den du viser frem.

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  2. Så flott blogg du har. her var det masse inspirerende ting å se. nå skal jeg se om jeg kan bli følger hos deg.
    klemz

    SvarSlett
  3. Du burde legge inn følgere fra lista. En så flott blogg burde det være mulig å følge.
    Klem

    SvarSlett
  4. Takk for fine kommentarer, veldig hyggelig å få:))

    SvarSlett