lørdag 16. mars 2013

Start på Sunnyside





Jeg måtte bare lage et lite innlegg etter jeg har startet på Sunnyside jakken. Jeg er bare såå fornøyd med denne jakken så langt! Var litt forvirret de første rundene etter rillene, men snart gikk det som en lek, veldig godt forklart i mønsteret:) (og gratis!! på ravelry)

Strikker denne på pinne 3.5mm med Pickles Pure Wool, og er veldig fornøyd med dette garnet. Er kanskje noe hardt for en baby, men burde gå da det er en jakke håper jeg. Men fargen er bare nydelig, og det blir jevnt og fint.

Kjøpte nye karbonpinner i går, da de ikke hadde cubiks pinnene jeg ville ha der, og har et veldig godt førsteinntrykk. Er gode å strikke med, og ikke så glatt som jeg syns mange andre metall pinner er:)



5 kommentarer:

  1. Va ei veldig fin jakke dette, og blir sikkert lekker i den fargen du har valgt :)

    SvarSlett
  2. Denne kommer til å bli lekker. Nydelig farge!

    SvarSlett
  3. Åh - fin farge og fine fletter!! Ser ut som mønsteret og garnet passer perfekt sammen:-) Denne jakka har jeg også i køen, den er så søt.

    De karbonpinnene er jeg veldig nysgjerrig på - de må prøves ut etterhvert!

    SvarSlett
  4. Så fin jakke du har startet på! Herlig farge også! Gleder meg til å se den ferdig :-)

    SvarSlett
  5. Denne jakken er bare så utrolig fin, og fargen du hadde valgt helt nydelig! Jeg har tenkt å begynne på denne - garnet er allerede kjøpt inn i en helt annen farge. Kjenner jeg angrer litt på det nå:) Gleder meg til å se den ferdig!

    SvarSlett