torsdag 22. april 2010

Et til prosjekt...:)


I dag laget jeg pai for første gang i mitt liv! Egentlig ikke noe jeg har spist mye av i mitt liv, men en kompis som pratet om pai her en dag, så tenkte prøve lage! Så det ble en kjøttdeigspai. Er egentlig ganske fornøyd me resultatet! Den smakte bra, eneste problem er at stekeovnen er så liten så den måtte stå skjevt for å få plass:)




Og her har jeg funnet nok et lite prosjekt!
Neste helg er det konfirmasjon i nordnorge, som jeg og pappa skal dra til:) Da blir det jo besøke tante, og da hun er den andre personen i familien som strikker litt, syns jeg det er moro lage noe til hun:) Så da landet det på et skjerf!
Jeg har ikke kommet så langt enda, men satser på jeg får tid til å gjøre det ferdig på en uke. Syns det var et fint skjerf ha over skuldrene når man er litt penere kledd nå når sommeren kommer, med blader oppover på sidene. Skjerfet strikkes med 1 tråd Alpaca og 2 tråder Kid Silk fra Drops på pinne 5 mm. Kid Silk er litt "hårete" garn (var kanskje ikke beste ordet men^^), så jeg har små hvite tråder overalt nå, men er veldig fornøyd med hvordan skjerfet blir, så får se når jeg er ferdig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar