fredag 4. januar 2013

Godt nytt år! Happy new year!

Godt nyttår til dere alle, håper det blir et bra år!:)
Takk til alle som har vært innom bloggen, spesiell takk til de som er så hyggelig
 å legge igjen kommentar! 
Jeg har ikke så mange mål når det kommer til strikking. Har sett mange fine nyttårskavalkader rundt omkring, så et mål må kanskje være å lære meg å lage bildekollasjer.
Har også sett noen med laange lister over hva de skal strikke, skal si folk er produktive!
Mitt mål er å gjøre prosjekter helt ferdig, jeg blir altfor ofte gira på et nytt prosjekt
før jeg er ferdig med det forrige, så mye jeg vil strikke!!:)

Jeg ble ferdig med julegavene mine på julaften! Skulle strikke tomler på et par Fiddlehead på lille julaften, men klarte å lene meg på pinnene og knakk den ene, så julaften måtte jeg skynde meg ut kjøpe nye!


Her er 2 av parene jeg gå bort til jul, utrolig gøye votter å strikke!:)


I julen ble det også tid til litt Preemie lue strikking, veldig greit på tog og fly osv.





1 kommentar: