onsdag 14. juli 2010

Litt av hvert!:)

Her er garnet jeg kjøpte hos Pinnsvin Design i går, og som skal gå til det nye skjerfet jeg lager:)
Garnet heter Cashmere Fingering og er fra Lotus yarns..det er utrolig herlig, og er veldig fornøyd med fargen..som dere ser på bildet kommer også mønsteret på skjerfet bra frem:)
Er første gang jeg har kjøpt garn jeg må nøste opp selv, men med hjelp av pappa som hespetre gikk dette veldig bra etter en liten begynnerfeil:) 





Hadde en utrolig fin og rosa solnedgang her for 2 kvelder siden. Burde nok hatt et bedre kamera for å ta bildet med, men får nå et lite intrykk her og:)






Her er en kjole jeg har strikket. Kjøpte for lenge siden Drops bomull-lin og hadde planer om å strikke en lang jakke. Strikket halvveis på jakken før jeg ville bruke garnet til å strikke en kort jakke..så da strikket jeg den korte jakken, men var ikke helt fornøyd, så tok den opp igjen og strikket så en lang jakke..men når jeg bare hadde ermene igjen på den lange, fant jeg ut jeg heller ville ha en kjole, så raknet opp igjen og har nå endt opp med en kjole...et vel brukt garn med andre ord:)
Kjolen ville jeg nok strikket i størrelsen mindre nå i ettertid, og da den er ganske tung burde jeg nok målt underveis når den hang opp..men ja,ellers ganske fornøyd med den:)



1 kommentar:

  1. Så mye fint du lager - og det siste prosjektet ditt ser virkelig nydelig ut - vakker farge og flott hullmønster!
    Ha en fortsatt fin sommerkveld:-)

    SvarSlett