onsdag 28. juli 2010

For mye rocking?

Jeg ble litt vel ivrig med rockingen hin dagen!
Det gikk så bra så ble stående rocke i sikkert 20 minutter...jeg burde kanskje tenkt over advarselen når jeg fikk rockeringen:

OBS: Bruk ringen maks 1-2 min per dag i starten. Øk på etter hvert som musklene blir sterkere. Bruker man dem for mye de første par dagene, kan det resultere i stølhet, og i verste fall små blåmerker.


Er nå veldig øm, og blå på sidene av magen, men det var verdt det!:)


Ellers holder jeg på med det grønne skjerfet, kommet et stykke på det, kan legge ut et bilde litt senere. Har også lagt opp til den beryktede Marius jakken, så tenkt komme igang med den igjen. Sist ble den jo aaaalt for stor, så har nå tenkt strikke den i samme størrelse, men bruke 3mm istedet for 3.5mm strikkepinner...håper dette gjør den blir i riktig størrelse!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar