fredag 18. juni 2010

Nye prosjekter

Da jeg var hjemme i bergen fant jeg en butikk på bryggen som hadde veldig mye fra Dale garn og Sandnes Garn. Jeg ble stående lenge å se på alle de fine mønstrene, og falt for veldig mye, så tok sin tid å bestemme seg for hva jeg skulle begi meg ut på.
Men det falt altså på en barnebunad (de hadde mønster på mange fine!) , som skal strikkes i garnet Lanett.



Det andre prosjektet skal bli en søt rosa bukse, og det siste prosjektet jeg kjøpte garn til var en body i lys brun og hvit. Begge disse skal jeg strikke i Baby ull fra Dale garn.
Egentlig burde jeg vel tatt et og et prosjekt om gangen (spesielt når jeg har mange på gang allerede), men jeg er så utrolig dårlig  på å bestemme meg. Men baby klær er jo ikke de største prosjektene da;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar