søndag 23. september 2012

Mange ufoer gitt, men noe ferdig!!



Jeg må være dronningen når det kommer til ufoer! Har så mange prosjekter jeg har startet på men ikke fullført! Har mange prosjekter jeg egentlig ikke har startet på og, så mye jeg har lyst å strikke!
Men nå har jeg iallfall fullført et prosjekt, og det bare på en uke! Denne kjolen var veldig moro å strikke, og syns den ble så søt, så måtte bare litt til..en stripe til..Må si jeg er en stor fan av fana mønsteret. Jeg har veldig lyst å lage en kofte til meg sj, men tør bare ikke starte på det, for en jobb! Og tenk om da størrelsen blir feil!:) Men ja..kjøpte sandnes sitt hefte, klassikere fra 0-4 år, og så mye fint inni her! Blir absolutt mer derfra, spesielt nå som det er så mange babyer rundt meg!:)
Denne kjolen er strikket størrelse 3mnd, og skal imorgen sendes til en liten jente som er noen dager gammel! Håper de liker den:)
Må si jeg liker disse knappene og, fra Snella og Petronella, så mye fint de har!:)




1 kommentar: